niedziela, 13 maja 2012

Odpad Dźwiękowy no. 2 - Targi Książki i Komiksu 2012

Jak co roku udałem się na Komiksową Warszawę (mimo iż komiksy drukowane czytam rzadko, a i za bywalcami takich imprez specjalnie nie przepadam). Aby tradycji stało się zadość, przygotowałem podcast relacjonujący całe zdarzenie, tym razem z gościnnym udziałem Konrada 'Koko' Okońskiego z podobnego podcastu, Schwing.

- Komiksowa Warszawa była w tym roku jeszcze mniejsza i stała się częścią Targów nie większą i nie wyróżniającą się bardziej od wydawnictw ambasad czy drukarni,
- Komiksem roku nie została Scientia Occulta,
- Konrad nie wyraził zgody na bycie nagrywanym,
- Pozdrawiam Mirzkę,
- Kupiłem Constantine Comes Back Home, Inwektyw i Kolektyw. Ataku nie było bo był tylko w piątek, a ja byłem w czwartek i sobotę,
- Muzyka w tle to młody, przystojny mężczyzna, który dał koncert na imprezie kończącej festiwal,
- Konrad w nagraniu czyta fragment opowiadania OoO będącego częścią Inwektywu.

1 komentarz:

  1. :D

    Pozdrawiam również.

    Wiem, że byłam straszna. Ale bawiłam się przednio.

    OdpowiedzUsuń